Dotazy

  • Jak probíhá zpracování účetnictví, daňové evidence, mezd?

    Od klienta osobně přebírám doklady 1x měsíčně (plátci DPH). Při přebrání dokladů se klient může zeptat na problematické věci, s čím si neví rady atd. Poté probíhá zaúčtování dokladů. Po zaúčtování dokladů je zpracováno přiznání DPH, kontrolního hlášení atd. a elektronické odeslání na základě plné moci od klienta. Za služby je fakturováno většinou měsíčně (podle dohody). 

  • Lze předat doklady i elektronicky?

    Ano, je možné po předchozí telefonické dohodě předat doklady e-mailem, popř. datovou schránkou. Doklady můžete zaslat v PDF nebo JPG (i naskenované).
  • Jakým způsobem se zpracovávají mzdy a personalistika?

    Vždy je nutné předat poklady ke zpracování mezd Vašich zaměstnanců nejpozději do 10. dne v měsíci. Jedná se především mzdové ohodnocení, odměn, nahlášení dovolených, pracovních neschopností, nepřítomností v práci atd. Mzdy jsou zpracovány a odeslány v elektronické podobě (PDF) klientovi včetně podkladu pro placení - příkazu. Na základě plné moci lze provádět i platby pomocí homebankingu elektronicky.

  • Jaké můžou být formy spolupráce?

    1. externě, s dovozem dokladů od klienta. Výhoda pro klienta: nemusí se starat o účetní software. Nevýhoda pro klienta: nemá okamžitý přímý přístup k informacím ze svého účetnictví (jen zprostředkovaný).

    2. klient má svůj účetní software a např. některé účetní agendy např. vede sklady, vydané faktury, pokladnu, které potřebuje mít okamžitě dostupné. Zasílá data pomocí datových balíčků. Data jsou poté účetně zpracovány.

    3. účtuje se přímo u klienta v jeho účetním softwaru.

    4. klient má svého účetního a potřebuje pouze kontrolu a např. daňové poradenství.

  • Zjistil jsem, že moje účetní má nepořádek v mém účetnictví, nesouhlasí konečné stavy účtů s inventurou. Mé účetnictví se ztratilo. Co můžu dělat?

    V takovém případě provádíme rekonstrukci účetnictví. Máme zkušenosti s těmito případy.
  • Zpracováváte účetnictví také neziskovým organizacím, např. společenství vlastníků bytových jednotek?

    Ano, zpracováváme. Včetně mezd a daňového poradenství. Provádíme také rozúčtování nákladů na vlastníky bytových jednotek.

Kontakt

Ing. Petr Popelka
Komenského 600, Postřelmov, 789 69

(+420) 608441701

© 2011 Všechna práva vyhrazena.